A vásárolt terméket futárral vagy postai úton is visszaküldheted az irodánk címére: 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. D/8. (Gyenes Group | Home Center Üzletközpont). Nyitvatartási időnkben személyesen is visszahozhatod.
Az irodánkban nincs lehetőségünk a termék bevizsgálására, javítására. A hibásnak vélt terméket tovább küldjük a kijelölt szakszervizbe.
Mik a jótállás alól kizáró okok?
Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai, fizikai, elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás. Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.
Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás (pl. villám, túlfeszültség). A terméken törés, repedés, égés vagy egyéb fizikai sérülés látható.
Amennyiben a terméken végzett javítási - szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett. Természetes elhasználódás és kompatibilitási problémák.
Online garanciális ügyintézés
Garanciális probléma esetén kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot! A csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező!
További információk az aktuális jótállási - szavatossági feltételekről: ---> ÁSZF
Az űrlap helyes kitöltése nagyon fontos, hiszen ezzel igazolható, a garanciális igény benyújtásának pontos időpontja. A benyújtás után hamarosan elkezdünk dolgozni a probléma megoldásán. A lehető leghamarabb jelentkezünk a további teendőkkel. Türelmed előre is köszönjük!